חפש בבלוג זה

10.5.2009

תיק ההשקעות הפרטי שלי

מזה כ 15 שנים, משנת 1994, אני מנהל לבד את תיק ההשקעות הפרטי שלי (הכסף שאני חוסך). רבים ממכרי וחברי לעבודה שואלים אותי מידי פעם מה דעתי על קניה של מניה זו או אחרת, מה אני חושב על מצב הבורסה: האם היא למעלה, האם צפויות נפילות וכדאי למכור ועוד כאלה מין שאלות שאם הייתי יודע את התשובה עליהן הייתי היום הרבה הרבה יותר עשיר, וגם לא היו לי חברים לעבודה כי לא הייתי עובד :-).

החלטתי לפתוח את הבלוג הזה למען כל אלה שהם מומחים בתחומם המקצועי אבל בעניני כספים והשקעות תוסכלו על ידי משווקי ויועצי השקעות למיניהם. אלה שבאו לקבל עצה ויצאו עוד יותר מבולבלים. אלה שרצו לחסוך בצורה שקולה ונתקעו עם תיק מנוהל שגרם להם להרוויח קצת תמורת עמלות שמנות, שעד היום סמכו על אחרים שינהלו את כספם וכעת החליטו לקחת את גורלם הכלכלי בידיהם.

מטרת הבלוג הזה היא להבהיר כמה מושגי יסוד בסיסיים בכלכלה והשקעות, ולתת מספר כיווני חשיבה כלכליים שיפתחו אופקים בפני הקוראים ולצייד אותם במספר כלים בסיסיים כדי להתמודד בעולם המקצועי של גופי ההשקעה והבנקים.

אני יכול להמליץ על כמה דרכים בסיסיות לקרוא את החומר הרב שהצטבר בבלוג ההשקעות שלי. הראשונה, והמומלצת ביותר, היא להתחיל בהתחלה ולהתקדם לפי סדר פרסום הפוסטים בבלוג. אפשר להיעזר ברשימת הפרקים מצד שמאל. השניה היא לחפש נושא מסויים באמצעות תיבת החיפוש מצד שמאל למעלה ולעבור על כל הפרסומים בנושא. בין  אם כך או כך, מומלץ בחום להרשם לעידכונים באימייל דרך גוגל (באמצעות תיבת ההרשמה, גם היא מצד שמאל למעלה). כך תקבלו עדכון למייל בכל פעם שפוסט חדש מפורסם בבלוג. למה אתם מחכים? התחילו כאן.

תגובה 1: