הנה תשובתי:
חפש בבלוג זה
הצגת רשומות עם תוויות השקעה באג"ח. הצג את כל הרשומות
הצגת רשומות עם תוויות השקעה באג"ח. הצג את כל הרשומות
20.8.2009
מרכיב האג"ח בתיק ההשקעות
אתייחס לפניה מקורא: מאד, אבל מאד אהבתי את הבלוג שלך. הוא מרתק והספקתי לקרוא רק חלק אתמול בלילה, ואמשיך הלילה. האתר שלך ממש אוצר ובמיוחד שאני חש שאין לך אג'נדה צדדי (בניגוד לבנקים וליועצים של חברות שבסך הכל רוצות את הכסף שלך). אני אוהב את הפילוסופיה שלך, והיא נראית לי שקולה וחכמה. אני לקראת השקעה בבורסה (ראשונה, אבל עם סכום נכבד), ולאחר פגישה אתמול עם יועץ עצמאי אני נשארתי עדיין מבולבל. החלק הארי של התיק שלי (60%) יהיה באג"חים ממשלתיים. והוא המליץ לי על תעודות סל (כי איני בקיא בתחום מורכב זה). או קיי. אבל לפי הבנתי, אג"חים ממשלתיים (הנרכשים ללא סל) הם "על בטוח" ועולים בוודאות, אבל תעודות סל אג"ח ממשלתי (שהוא המליץ לי לקנות) מטבען כנסחירות בבורסה, אינן כלל "בטוחים" בהקשר שלי רווח מובטח. ואתה, בבלוג שלך, לא ממליץ על רכישת תעודות סל אג"ח ממשלתי. תוכל (בבקשה!) להדריך אותי בנדון?
הנה תשובתי:
הנה תשובתי:
Labels:
אג"ח,
אגח,
אגח ממשלתי,
אגרות חוב,
השקעה באג"ח,
השקעות,
מועד פדיון,
תעודת סל אג"ח,
תשואה שנתית
הירשם ל-
רשומות (Atom)